Politica referitoare la calitate
Politica referitoare la calitate
Prin angajarea într-o politica de asigurare a satisfacerii cerintelor clientilor si ale altor parti interesate, UNIPALEX îsi orienteaza toate actiunile pentru realizarea produselor la un nivel calitativ superior.
Astfel, UNIPALEX îsi exprima angajamentul pentru mentinerea Sistemului de management al calitatii implementat si certificat în conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2015 si pentru îmbunatatirea continua a eficacitatii acestuia, prin tinerea sub control a proceselor identificate si asigurarea resurselor, comunicarea, în toata organizatia, a importantei satisfacerii cerintelor clientilor, precum si a celor legale si reglementate, asigurarea calitatii produselor în conformitate cu cerintele specificate si la termenele convenite, îmbunatatirea continua a sistemului de management de calitate pentru a se adapta tuturor cerintelor.
Satisfacerea cerintelor clientilor constituie obiectivul principal al organizatiei referitor la calitate, alaturi de mentinerea sub control a proceselor.